Palvelut lähelle asiakasta

LähiTapiolan toimisto Iisvedentiellä palvelee ajanvarauksella. Kuitenkin useimmiten asiakkaat haluavat keskustella henkilökohtaisista vakuutusasioista mieluiten omassa kodissaan.

“Toimistolle voi tehdä ajanvarauksen ja siellä voidaan rauhassa käydä läpi asiakkaan elämänturvaan liittyviä asioita. Haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja sopimuksen mukaan jalkaudutaan asiakkaan luokse”, kertoo myyntiedustaja Miika Nylander.

LähiTapiola tarjoaa elämänturvaa

Nylanderin mukaan LähiTapiolalla on erityisen hyvät tuotteet ja palvelut juuri henkilövakuutuspuolella niin yksityisille henkilöille kuin yrittäjillekin.

“Henkilövakuutusasiakkaana voit ladata TerveysHelppi applikaation tai soittaa numeroon 0206100 ja sairauden tai tapaturman sattuessa käytettävissä on asiantuntijat ja korvausprosessi käynnistyy heti ilman turhaa paperihässäkkää”, kertoo Miika.

Nylanderin mukaan iso osa TerveysHelpin kautta tulleista tapauksista voidaan hoitaa etänä eikä asiakkaan tarvitse välttämättä lähteä kipeänä lääkärin vastaanotolle jonottamaan.

Miika Nylanderilla on TerveysHelpistä omakohtaistakin kokemusta.

“Viime talvena meillä oli kotona koko porukka influenssan kourissa. Mietin siinä kuumehoureissani, että pitää lähteä hakemaan lääkärintodistus, kunnes välähti, ai niin, meillähän on TerveysHelppi ja pääsin kokeilemaan asiaa ihan käytännössä. Appi auki Helppiin ja keskustelin sairaanhoitajan kanssa. Kymmenen minuutin päästä otti lääkäri yhteyttä apin kautta ja sairauslomatodistus tuli sähköpostiin”, kertoo Miika.

Vakuutusasiat on syytä välillä tarkistaa ja saattaa ajantasalle.

“Kannattaa olla rohkeasti yhteydessä, jokaiselle asiakkaalle löydetään oma yksilöllinen ratkaisu ja kartoituksen ja tarjouksen tekeminen ei asiakkaalle maksa mitään”, lupaa Miika Nylander.

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *